خدا میداند

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

دیگر کمتر اشک میریزم

دارم بزرگ میشوم یا سنگ خدا میداند.

.

.

به دنبال چه پایانی خلاف جاده ایستادی؟؟؟

چرا تا عادتت کردم به فکر رفتن افتادی؟؟؟

چرا باید به تنهایی دوباره بی تو برگردم؟؟؟

کجای جاده بد بودم؟؟؟

کجای قصه بد کردم؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

nilofar
ساعت15:10---10 مهر 1391
chera dige be man sar nemizani

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 9 / 7 / 1391برچسب:,ساعت 18:5 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa